Tiny Hand eemiliajakobsson -

dag 07 min tro

Jag har ingen direkt tro. Jag tror varken på gud eller djävulen.
Tomten, aeh slutade tro på han när jag kanske.. Ja jag vet inte, eller Santa Park i Rovaniemi Finland han är på riktigt.
Minns att jag drog i hans skägg när jag var liten för att se att han verkligen är riktigt.
Sen tror jag på påskharen (såg den på påsk för 3-4 år sen tror jag, på isen i Kallviken).
Tandfén har jag också alltid trott på, jag menar. Varför skulle hon inte finnas?

Tänker inte skriva något djupt inlägg om min tro eftersom att jag själv kommer bli riktigt skadad om jag ska sitta och skriva om sånt "vad jag tror händer när man dör" "vad jag tror finns bortanför universum". ÄNGLAR, det är något jag tror på och det har jag alltid gjort. Min faster har alltid tyckt om änglar och även min farbrors tjej Pernilla. Jag tror att dom finns i himlen och jag tror även att dom har någon slags tiara. Vill inte skriva mer, har skrivit så mycket men nu vet ni. Godnatt!

Pernilla

Jag tror på änglar. Dom ger ro. KRAM


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback