Tiny Hand eemiliajakobsson -

bara för att veta lite mer om mig kanske!

Namn: Emilia Jakobsson

Kallas för: Jag har mina smeknamn, HAHA!;)

Stjärntecken: Stenbock

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: I öronen

Tatueringar: Den gör jag den 15e

Längd: 1.70

Skostorlek: 38

Hårfärg: Mörk brunt

Fräknar: Nej

Motto: Har flera!

Kär? Nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej inte just nu.

Tycker du att du är attraktiv? Nej, det kan jag inte påstå.

Dricker du? Ibland

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Olika, men mest Gliss oil 

Vilken parfym använder du? DKNY - be delicious för det mesta.

Vad är du rädd för? Spindlar, mörker, spöken osv.

Gillar du att tvätta? Vet inte hur man gör.

Gillar du berg- och dalbanor? i just love it!

Senaste…

Filmen du hyrde? Jag vet inte ;s

Filmen du köpte? Har inte köpt en film på åratal!

Låten du hörde: Paramore - Misery buisness

Låten du laddade ner? Minns inte

Personen du ringde? Frugan!

Personen som ringde dig? Dr

TV-program du såg? Nå skit hos frun!

Person du tänkte på? Dom som skriver på msn, måste ju koncentrera mig på de haha


Favorit…

Låt: Jag har ingen direkt favorit. Lyssnar på musik efter humör.

Sak att göra: Umgås, Hjälpa folk osvosv.

Sport: Att spela så fotboll lr innebandy, att titta så utan tveka hockey!

Dryck: Hallonsoda

Kläder: Beror på humör där också!

Film: Har ingen..

Bil: Ford mustang GT, fast bara dom nyare modellerna, och den som är med i filmen "street kings"

Serie: Andra avenyn, gossip, oth

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja


Antal…

Gånger du varit kär? Svår fråga faktiskt, är osäker på en av dom..-.-

Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte,

Hjärtan brustet på grund av dig? woppps...

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är många.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? minst 3

Senaste…

Boken du läste? Läser inte böcker. 

Personen du fick e-mail av? Nelly.com

Personen du fick brev av? Vet inte

Personen du fick sms av? Juntti

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I förrgår.

Saken du köpte? En klocka

Vad har du gjort idag? Har hunnit stiga upp duscha och göra det här.

Brukar du svära mycket? Det händer väl..-.-

När stiger du upp på morgonen? Varje dag är det olika!

Vad har du på dig? Handduk.

Vad ska du göra ikväll? Jobba..

Vad är du allergisk mot? Nötter, mandel, kärnfrukter, tomater.

Var har du ont? Ingenstans just nu

Använder du hårspray? Nej

Kan du stå på händer? Jo jag tror det.

Håkan Hellström eller The Ark? +o(

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Beror på till vad.

Är du glad nu? Klart jag är!

Var du glad igår? Japp!

Vad dansar du till? Haha, dum fråga!

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad

Göteborg är… ? Min favorit stad i Sverige.

Kan du sjunga? Om jag vill, men jag vågar inte.

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Usa, Thailand typ



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback