Tiny Hand eemiliajakobsson -

Hiss & Diss

*Helgen; Eller iallafall fredag och lördag, massa mys pys och härligt umgänge, hihi!
Blev lite sen hemgång igår men sånt gillar vi, så jag hissar fredag o lördag (y)

*Mat; HAHA! En stor hissning till mat, jag menar äta bör man annars dör man, och finns det nå godare än en smarrig middag t.ex, yummy. (Fast jag tror jag bara hissar de nu för jag är så extremt hungrig)

*Mina nya skor; Köpte ett par skor som jag velat ha så extremt länge, och det är en kilklack och ganska hög.
Men dom hissar jag ordentligt för det är inte svårt att gå i dom ens, märks inte ens att man har klack, och ont i fötterna får jag inte heller av dom och absolut inte halkiga pga gummisulan, loooove them!






*Skola imorgon; Stor diss på att det är skola imorgon, men iofs så är det inte så länge kvar till sportlovet o då drar man iväg till Tärnaby mest troligt, woho! Men feting diss till skolan, nya tag komigen!

*Knutar; En extrem diss till mina knutar som bara blir fler o fler o större o större i axlar/skulderblad och nacke, dom har börjat ge mig migrän och problem att vrida på skallen, inte kul!

*Hur folk prioriterar vissa saker; Det finns saker som faktiskt vore gå före annat men verkar som att alla inte menar det man säger och tänker likadant, tycker det är förjävligt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback