Tiny Hand eemiliajakobsson -

Hiss & Diss!







*Paramore;
En grupp jag aldrig trodde att jag skulle tycka om, men som jag nu tycker är rätt bra ändå det går att lyssna på dom typ. Jag hissar dom iallafall.

*Julafton/födelsedag; Julafton är otroligt trevligt, man samlas med släkten och äter gott och myser på. Sen självklart alla julklappar och pengar! Födelsedagen om två dagar, liknande igen. Samlar släkten och fikar tillsammans och får presenter, alltid trevligt! 

*Nytt år, 2010; Nytt år, för mig den största hissen idag! Känns otroligt skönt och roligt med ett nytt år och massor med nya möjligheter. Det här året ska jag försöka tänka mer på mig själv och på vad jag vill och inte vill.
Ska umgås mer med mina vänner än vad jag gjort dom tidigare åren, jag har riktigt höga förväntningar. År 2010 ska bli ett fantastiskt år!




*Kylan; Jag har längtat till vintern och jag tycker det är skit roligt att snön är här osv. Men att det är så otrooligt kallt är mindre trevligt. Gå omkring och frysa och hacka tänder, det är ingenting jag längtat efter så jag måste dissa kylan!

*Buss tiderna; Jag tänker dissa kvällbussarna, visst det är helt vanliga dagar men det är ändå lov då tycker iallafall jag att bussarna vore gå senare än vad dom gör!

*Den som tagit bort min bilddagbok; Självklart dissar jag den som gjort det, och jag har mina aningar. Tycker det är riktigt respektlöst och jag undrar vad det beror på, vad anledningen är att ta bort den, fanns sjukt mycket jag hade velat ha kvar, en massa bilder och olika inlägg. Den största dissen till dig som gjort det!


kathy

håller helt klart med om att hissa paramore;) måste säga att dom har bäst musik ever:)


http://inkathyslittleworld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback