Tiny Hand eemiliajakobsson -

Hojta på dina pojkar baby!

God morgon, har varit en konstig natt.
Haft en del sjuka drömmar, har vaknat upp och stått i vardagsrummet, går jag i sömnen!? =0
Stod iallafall och skrattade för mig själv en stund.
När jag gick och la mig igen dröjde det inte länge innan jag vaknade igen och då drömde jag
att jag käkade chokladtryfflar, så när jag vaknade hade jag laddningssladden till min mobil i munnen?
Började då att skratta åt mig själv igen, sen skakade jag bara på huvudet och somnade om.
Som om det inte var nog? Nä då måste jag tydligen gått i sömnen ännu en gång?!?
Satt på köksbordet och vaknade av att jag spelade trummor? say what ?
Sen somnade jag om och då var det inge mer med det.. ojoj säger jag bara.

Hela veckan tycker jag varit skum, man kan väl säga att det inte riktigt varit min vecka..
odags på idrotten så skulle jag värma upp med 10 minuters hopprep, med 3 minuter kvar tog
jag emot mig mer med vänster knä än höger och självklart gick skiten ur led.
Det var min cirkelträning, men jag gav inte upp för det.
Låg på sidan ett tag och vila åså men sen då la jag mig o gjorde situps resten av lektionen, JA jag hade träningsvärk.

Igår då, färgade håret igen, skulle in till mitt rum från toaletten efter jag duschat.
Har haft mardrömmar flera gånger på hur mitt knä skulle gå ur led och igår blev det som en dröm jag drömt.
Gick in i mitt rum, halkade till vänstra benet i luften och medans benet var i luften går knät ur led, BRA GJORT!
2 gånger den här veckan.. BRA GJORT!

Blir att färga håret en sista gång idag faktiskt, har nu lite för ljust för min smak. Trivs inte alls,
så jag gör färgar de liiite mörkare idag tror jag nog.


Hittade bara den här bilden på mig själv, så den får duga(y)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback