Tiny Hand eemiliajakobsson -

I do what I have to do

Godmorgon, ska strax gå upp till skolan är inte alls taggad.
But i do what i have to do, haha!
Sitter och är svin nervös men ändå jätte jätte trött, trots att jag somnade kring halv ett igår,
dock blev jag väckt vid halv två och blev vaken till tre.

Idag är det fredag, hur skönt är inte det?!
Slutar skolan 15.10 men jag måste fara tidigare, kring 14.45 för strax efter 15.00
ska jag tatuera mig, WOHO!
Jag är så otroligt nervös men längtar ändå hur mycket som helst!

Måste och köpa mig tuggummi det fick jag som tips att tugga på medans han tatuerar,
och måste köpa en cola/läsk för att få i mig mycket socker.
Det gör nånting med blodet eller nån cirkulation och mindre risk att man svimmar.
Jag som har rätt lätt för att svimma tänkte att det kan vara bra att jag dricker läsk.
Jag tycker knappt om det, men i do what i have to do;)

Jag måste packa ner all skolmaterial och annat sen bege mig.
Vi hörs sen, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback