Tiny Hand eemiliajakobsson -

i'll make them good girls gone bad

Godmorgon allihopa.
Vaknat upp nu och när jag pratar låter det som att jag har en stoor palt i halsen.
Det ringde på hem telefonen och jag svarade "Hej det är Emilia" jahapp... Jag kan inte ens säga mitt namn,
det låter som nå helt annat..Min hals är inte på min sida idag, men ikväll blir det ändå att röja!

Jag och Cassi ska fira våran födelsedag igår, nog för att vi fyllde år igår men ikväll smäller det!
Tror det kommer bli super roligt, jag hoppas det iallafall!
Ska träffa Johanna frun en sväng på staden, sen åker vi till Cassi och fixar oss alla tillsammans, awesome.


Riktigt snygg och nyvaken tjej, men whatever den bjuder jag på!
TTYL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback