Tiny Hand eemiliajakobsson -

I'm only gonna break your heart

Tjenna, Skola idag as usual sen åkte jag och lämnade tillbaka skorna jag skrev för nått inlägg sen att jag köpte.
Kände att jag inte riktigt var nöjd och tror inte jag kommer använda dom, sen är det tydligen MÅNGA som har såna så lika bra.

Köpte ett par jeansleggings från vila iallafall som jag tycker är svin snygga så jag är nöjd.
Hade tänkt att åka till Måttsund ikväll som sagt, men Emma har nackspärr och nånting i höften
sen hon faceplanta igår, haha söt kusin!

Nu ska jag försöka få någon att färga mitt hår, vet att jag kommer faila totalt om jag gör det själv
eftersom att det är rätt mycket som ska göras. Men hoppas på att någon kan ställa upp!
Måste även göra middag och plugga, ikväll är det Andra avenyn igen.
Jag har längtat hur mycket som helst så jag är svin laddad!

Nåja vi hörs sen.

 
Me right now, höhö ful humör =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback