Tiny Hand eemiliajakobsson -

Kommer från fel del av gården

Godmorgon, Jag har legat i snoooozat mig upp idag.
Ska göra mig klar sen åka och jobba på dagens match mot Frölunda, hoppas på vinst ofc!

Har ingen sladd här hos mamma så bilderna från festen igår kommer nog imorgon.
Det var iallafall en lyckad och rolig kväll igår. Tyckte dock det var satans tråkigt med alla missförstånd
o objudet folk. Men vi lyckades ändå med det hyffsat bra.
Efter partyt skulle vi vidare på någon annan fest, men vi fick veta sen att det nog inte var fest med dom
allra smartaste människorna så jag, Emma, Petter, Jocke och Sebbe åkte hem till mig och tog det lugnt ett tag.
Kvällen avslutades med en French på Statoil, riktigt gott.

Jag måste göra mig iordning nu, sen åka iväg och jobba.

TTYL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback