Tiny Hand eemiliajakobsson -

Make you're own special song

Jag har haft lite tid att uppdatera nu i helgen, har haft mycket att göra.
Fredag var vi som sagt hos Cassi och firade födelsedagen, blev lugnt och det var roligt!









Det var några av alla bilder, kanske dyker upp fler.

Igår hade jag också fullt upp, Började jobba halv tre på hockeyn och det blev en skön seger i sudden death.
Efter hockeyn kila jag och Emma upp till henne och hon åt mat och gjorde sig klar.
Vi åkte vidare till mig och det dröjde inte länge tills Cassi kom och gjorde oss sällskap.
Jag och Kusin hade gjort en riktigt snygg dans till låten i inlägget nedan, kanske kommer video så småning om.

Jag kände att jag verkligen inte ville sitta inomhus sista kvällen man kan göra nånting roligt på lovet så jag och Cassi gick till huset framför och umgicks. Visste inte vem någon av dom som var där var ens en gång, eller bara Sebbe Ahlkvist som bad oss komma. Vi satt och lyssna på musik o prata och avslutade med att se på halva Ice age 3. Kvällen avslutades 3 men somnade halv 5.

Idag har jag haft innebandy träning och jag måste erkänna att jag inte var på topp. Men det var skönt att träna igen, kul ändå men less för att de inte gick nå bra. Reflexerna och sinner var nog inte riktigt med mig.
Blev stressa efter träningen sen kom släkten hit och fikade en timme senare.
Var trevligt, och tack för presenterna!

Sitter nu och tittar på Johan Falk på tv4, var inte länge sen jag såg den.
Men sitter ju vid datan så är inte så jätte insatt. Blir en hyffsat tidig kväll sen skola imorgon.
Jag tror jag talar för alla när jag säger att det känns åt helvete med skola imorgon, alla förutom Ebba då..

Blir att hålla igång du framöver, slut på allt latande.
Börjar imorgon, Idrott, Nautilus sen slalom i Måttsund!

Hejdå! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback