Tiny Hand eemiliajakobsson -

Nu gäller det snabbt att dumpa problemet.

 Tjeennnaaa!
Nyss kommit hem från skolan, avslutade dagen med en musiklektion.
Tror det kommer bli kul faktiskt, jag tycker det är roligt med music baby! yeay!

Sitter nu och laddar för MAT, jag älskar MAAT! Sen drar jag och frugan och tränar.
Ska iväg och köpa träningsbyxor, alltså tights.

 

Bibliotekstiden idag på hålet var det roligaste på länge, dock 2 tillsägelser.
Satt en kille bakom mig (bilden till vänster) och läste tidningen.
Lovisa tagga till direkt (bilden till höger), jag ser då en likhet!

Vi har även suttit jag, Ebba, Kathy och Lovisa vi satt och pratade i telefon med varandra trots att vi satt vid samma bord, så extremt roligt fick oss ett ordentligt skratt.

Nu ska jag och min lillebror iallafall laga mat tillsammans.

TTYL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback