Tiny Hand eemiliajakobsson -

smoking hot looking good

Har varit och gymmat på Nautilus och det känns redan i kroppen.
Det var riktigt skönt iallafall, imorgon blir det nog Måttsund!
Nu sitter jag iallafall och väntar på Paradise Hotel som börjar om ungefär en timme.
Ska nog ta mig lite wokade nudlar och grönsaker och äta.

 
Yummy!

Har btw ett sug efter att gå på bio faktiskt.
Jag vill se "Luftslottet som sprängdes", "Prinsessan och grodan :$" och "Snabba cash"
Jag har aldrig läst ut en hel bok om jag ska vara ärlig förutom en, och det är Snabba cash och den har jag läst 3 gånger så jag vill verkligen se den på bio det ska bli kul.


Hehe, Jag har sett Johan Falk filmerna och i början tyckte jag nog inte
att han är så snygg men efter varje film så börja jag fan tycka han
är lite små snygg ändå, eller jaa.. Han är SNYGG!
Like it bad;)

Nåja, blev ett litet dreggel inlägg men det får ni stå ut med nångång.
OJ JUSTJA, statistiken bara ökar och ökar, fan så roligt det är!

Nä nu ska jag göra mig mat, jag skriver ett till inlägg sen tror jag nog.
Chacha!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback