Tiny Hand eemiliajakobsson -

sorry seems to be the hardest word

Har suttit och tittat på ett gammal avsnitt av One tree hill, och tårarna sprutade.
Gud så jag tycker att det är bra.

Har inte varit så bra på uppdatera, har inget att skriva om, bloggtorka redan?
Nej nej, jag ska bättras!
Igår hade jag skola sen var jag på stan köpte två armband skit snygga, kommer bild framöver.
Idag har jag köpt 5 förpackningar med hårfärg, hoppas det blir bra!
Ni får se hur det blir sen det också när jag fått någon som färgar håret på  mig!

Nu sitter jag och väntar på att johanna ska bli klar med allt hemma sen ska vi åka och träna!



Men nu har jag inget mer att skriva faktiskt.
Måste kolla igenom engelska glosorna och se om det är nån jag inte kan.

TTYL!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback