Tiny Hand eemiliajakobsson -

you and me could hava a bad romance

Var sjukt roligt as usual i Måttsund, blev någon vurpa idag.
Höll även på att bli en ordentlig kapning i liftkön, en gång åkte jag in över nå randoms
och andra gången åkte jag in i Johan haha höll på gå åt helvete.
Tur att han stod där.

Idag var det mer folk man kände där så blev lite roligare,
Holma och Johan yra ju endast, Drugge, Jonas, Matte? och Robin dom lekte ju bara.
Och jag, Emma och Calle.. okej.. JAG faila endast..

Kameran åkte inte fram nånting idag, tyvärr men hade fullt upp med åkningen.
Lätt värt, blev en otrolig skillnad med musik i öronen!

Sitter med lillebrorsan nu och kollar Paradise Hotel.
Ett sjukt program men det är ändå nånting som gör att man måste kolla ändå!

 
En gammal bild på mig från min födelsedag förra året!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback