Tiny Hand eemiliajakobsson -

helt dött

Min blogg är ju död, på riktigt.
Mindre skojsigt, nåja en liten uppdatering bara för att Lovisa tjatar så förbannat!

Jobbat färdigt nu, 3 veckor i tisdags blev jag klar. Igår åkte vi ut till Martin.B's stuga på Sandön jag, Cassi, Rebeckan, Maggan, Robert och Martin. Vi grillade och tjillade, riktigt mysigt. Fick även åka och köra vattenskoter och det är det absolut häftigaste jag hittils gjort i mitt liv alltså, vilken känsla fullt med adrenalin! Kim.K kom ut senare, där kring 10 kanske då låg jag och sov hade sjukt ont i skallen.

Nåja, nu sitter jag här och lyssnar på Oskar Linnros, en nygammal artist man lyssnade mycket på förut.
Har varit sjukt taggad för PDOL men nu har jag tappat suget, kanske för att jag är så trött för tillfället.
Nu ska jag kila, var så tråkigt att skriva här när jag bara babblar.

Bilder från Sandön kommer nog imorgon.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback