Tiny Hand eemiliajakobsson -

skaka baby skaka!

Tröttaste och jobbigaste dagen på sommarjobbet hittils, ändå har vi bara målat men humöret har inte varit o leka med och trött och allt har bara varit jobbigt, men det är fortfarande kul. Har fått mig ett rejält skratt vill jag lova, hade så ont i magen när jag skrattade, sen kom jag på att det var åt mig själv jag garva, wopps!
Nu ska jag duscha sen sova, ska bara lägga in en låt!



Sötaste Anna Jakobsson kom och sjöng den här låten efter hon hört den i bilen på Band it rock, sen skaka hon samtidigt på axlarna och små studsade kroppen, sjukt söt vill jag lova! Hahahha.

Andreas

pssst (Bandit rock inte band it rock)..

din enda och mest älskade vän lovisa

BLOGGA NÅN JÄVLA GÅNG KVINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




http://lovisaq.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback