Tiny Hand eemiliajakobsson -

godmorgon

Jag sitter just nu på skolan och skriver ett brev.
Vi har en svenska uppgift att skriva ett brev från en kille som är död.
Det är rätt kul, eftersom att jag älskar att skriva, dock hade det varit lättare om jag läst hela boken..

Jag har jätte ont i min lillmage också, gör jätte ont i lungorna när jag andas,
och krampar hela tiden, buhu. Igår fick jag ligga ner sen jag kom hem från skolan.
Natten har inte varit den roligaste, haft svårt att andas och har velat skrika rakt ut när det gjort ont.
Nåja, who cares? Det går väl över.

Imorgon på morgonen, tidigt, så åker jag med Ebba till Kåbdalis.
UNDERBART!
Ser verkligen fram emot det, ska bli så roligt.
Nåja, back to work, talk to you later.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback