Tiny Hand eemiliajakobsson -

blir det min död?

Känns allvarligt som att pollen blir min död, kan knappt andas och det total kliar i halsen och innanför bröstkorgen på mig, och min ögon är svullna och röda som jag vet inte vad. Det här är inte alls roligt.
Är helt slut och blir nog en powernap snart känner jag, sen blir det tacos hos Ebba, mums!

Igår for jag Emma och Cassi till Lulsundet och grilla marshmellows, asa gott.
Men det började regna och de var inte lika asa. Simon och Emil kom o joina sen åkte vi till björx och träffa Ebba och Benne. Eftersom att det fortsatte regna så for vi alla till mig och kolla på "One missed call" Emma och Cassi vart så less för att jag, Simon och Emil satt o surra hela filmen så dom gick och la sig. Vi satt vakna till halv 4 sen åkte dom hemåt. Det var trevligt trevligt :))
Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska droppa mina ögon sen ta en liten powernap, härråh!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback