Tiny Hand eemiliajakobsson -

i want last long soon i'll be gone

Tjena tjena mittbena!
Har slutat skolan för en stund sen, skönt är det att
cykla fram och tillbaka må jag säga.
Fattar inte vad som hänt med mig när jag vill cykla hela tiden!?

Iallafall, det dära med att bara äta sallad och kött typ,
det går bra än så länge.
Fick med mig Ebba och Lovisa på den grejen,
fast dom har fuskat redan. Dom har druckit cola!
Men inte jag, jag är duktig.

Har även lite smått jobbiga saker att skriva,
riktigt jobba saker för mig..
Innan vi började idrotten så sparkade jag och Lovisa lite fotboll
på Hälsans hus på konstgräsplanen, och ack vad jag saknar
att lira fotboll, de gjorde ont i mig.
Men det var ändå riktigt roligt att passa och små skotta lite på mål.
Sen på idrotten skulle vi hoppa studsmatta..
Det är någonting jag också saknar extremt mycket.
Att kunna hoppa och ha så sjukt roligt på mattan..
"Ska du med och hoppa studsmatta"
"Mh.. Men jag kan bara kolla på"
WOHO! not..
Jävla knän.. :(

Nu ska jag titta vidare och sen ska jag sätta mig
och plugga engelska och matte, vi hörs sen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback