Tiny Hand eemiliajakobsson -

kalla kriget

Jajamensan, har försökt jobba med inlämningsuppgiften hela dagen, men det är inte föräns nu ikväll jag kommit igång. Hade boken hos mamma och inte haft orken att åka dit och hämta den, men när jag väl gjorde det kunde jag sätta igång med uppsatsen/analysen om Kalla kriget, woho! Fick även veta att vi har muntlig redovisning imorgon, 5 minuter om valfritt ämne, wish me goodluck. Sen har jag även muntliga nationella i engelska imorgon med, huvva det är lite mycket nu men det är inte så jobbigt så det är lugnt.

Sitter även och disskuterar med carolajjjna när var och hur vi ska umgås, det börjar bli dags och nått rackartyg ska vi ut på, hehe!
Nä nu hoppas jag snart pappa och Anna kommer tillbaka, för jag tror dom sa någonting om att beställa kläder!
Härråh!


Ebba är jätte duktig på rita, tycker jag hihi!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback