Tiny Hand eemiliajakobsson -

Måndag.

Mulet och något kallare ute idag, det gillar vi inte. Jag som vill ha sol och bli lite brun.
Är en riktigt seg dag för mig idag, är inte på topp humör och helt trög i kroppen.
Min höft och rygg är inte heller dom bästa, men det löser sig säkert.
Sitter nu och väntar på pappsen, vi ska åka och hämta fet roxxen och sen lägga ut den på blocket o försöka få iväg den, tror inte det ska vara några större problem faktiskt, dock kan det vara liiiite sent att lägga ut den nu.
har sovit ett bra tag efter skolan också, hyffsat skönt men fortfarande trött. Blir nog kanske att färga håret ikväll, eller så fara ut en sväng o moppa innan man säljer iväg skönheten, vi får se.
Åh va jag bara dum skriver, härråh!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback