Tiny Hand eemiliajakobsson -

shopping

Har tagit kort på det jag har köpt idag, men har sladden hos pappa så kan inte lägga in bilderna.
Men var tvungen ta kort på bikinin med camen för den är så snygg!


Trosorna, med nitar, lovelovelove!


En svart bikini med omlottknytning där fram (kommer bättre bild)

Fanns överdel till trosorna men jag vill inte ha trekantsbikni så tog den där snygga istället och det är så sjukt snyggt. Har även köpt två par chinos, ett par gråa och ett par i beige. Ett vitt linne med volang och bara ett axelband, en turkos kort oversize tröja, beigea shorts, sockar, ett linne med knytning längs ryggen, osv!
Det kommer bilder på allting sen, vill bara säga TACK till Anna som köpte det här med mig idag på stan, tacktacktacktack! <3

Sen måste jag även säga tack till min kära mamma, som jag fick en ny dator av idag, 4GB ramminne och HD widescreen skärm, följde med trådlös mus och det är även bluetooth på den. Jag älskar den, sååå bra! TACKTACKTACK!:D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback