Tiny Hand eemiliajakobsson -

Söndag.

Jag och Ebba var vaken till ungefär halv sju och jag vaknade klockan elva. Ebbas telefon ringde över hundra gånger, det var hennes pappa som inte ville hon skulle sova mer. Jag var så irriterad över den där vibratorn så jag visste inte vad jag skulle göra, hundra gånger ringde den, allvarligt! Sen utanför fönstret var grannens unge ute och lekte så skulle pappan åka iväg "hejdå gumman, jag älskar dig" och självklart börjar ungen toklipa. Jag tycker verkligen inte om när barn gråter så blev ännu mer irriterad, ojoj. Ebba hon bara sov vidare.

Igår var en lugn men riktigt rolig kväll, så mycket som jag skrattade igår var längesen jag skrattade. Har några filmer jag ska visa er sen, men alla får ni faktiskt inte se. Men en jäkla massa skratt blev det. Jag, Ebba och Benne var först hemma hos mig en stund o kolla runt på datan, testade i doser osv, hihi. Sen gick vi mot stan och kollade in cruisingen o vad som hände där, sen var jag och Ebba med Simon och Emil.
Är trött som stryk men vill inte sova ändå. Måste även meddela att jag är ledig imorgon, sköööönt! Men det tror jag redan att jag skrivit, ajja whatever.

TTYL!

  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback