Tiny Hand eemiliajakobsson -

svårt att sova

Kan du inte sova? Jätte jobbigt när man inte kan sova.. Haha!
Jajamensan så kan det vara, och så är det kan inte sova men det är inte någon annans fel bara mitt eget.
Är jätte pigg och det suger.. lalallala, Det regnar ute och det låter as mojjsigt mot fönsterbläcket, brukar alltid kunna somna till de men nu har jag väl inte försökt tillräckligt eller nånting i den stilen.

Satt just och funderade utöver mitt rum, måste framkalla nå bilder så jag kan fixa dom där svarta ramarna jag ska fylla med kort o sätta upp på väggarna sen måste jag även ta nå nya bilder och börja använda kaaameran wohoo! DAMP! På tal om damp, måste fara in till stan nån dag och leta efter en bikini eftersom att jag inte har någon som passar, det är alltid lika jobbigt att prova bikini men man måste ju, right?
Tänkte beställa en, men vågar typ inte.. Så jävla cp när man inte kan testa innan man beställer de hade varit mycket bättre. Asså va babblar jag om egentligen? Det kan man undra, jag bara skriver o skriver i brist på annat.
Datorn är förövrigt kokhet tror den måste sova precis som jag måste göra, blä blä blä! Okey då, godnatt!

Justja, besöksrekord idag (eller egentligen igår, klockan är över 00.00) awesome och welcome! :D


Stencool och less för regnet i vintras eller om det t.o.m snöa, låter mer logiskt
under en vinter, smart tjej! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback