Tiny Hand eemiliajakobsson -

there's you and me

Tiden springer förbi, snart är första året på gymnasiet klart och det har gått extremt fort.
Snart sommarlov och det ska bli hur skönt som helst. Sola, bada och umgås med världens bästa.
Även träffa nytt folk, åh de kommer bli underbart och jag talar nog för alla när jag säger att jag längtar!

Imorgon är det helg, igen. Veckorna går riktigt fort och vissa helger känns de bara som att det är sekunder.
Ändå hinner man göra mycket, skratta och ha roligt, kanske därför det går så extremt fort?
Ska med Ebba efter skolan imorgon och titta på kattungar, och hade inte Jörgen varit så allergisk så hade jag nog haft en egen misse nu. På tal om Jörgen (mammas sambo) han har varit extremt sjuk och nu har han opererats för det och jag hoppas verkligen det är över nu, vilket jag tror det kommer vara. Men gud vilken envis och STARK människa det där är alltså, ska bli skönt att han blir frisk och slippar åka fram o tillbaka till sjukan.

Just nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik som vanligt, har bara varit hemma ikväll vilket var ett tag sen.
Är riktigt trött så det blir nog en riktigt tidig kväll ikväll, försov mig imorse vilket jag inte gjort på evigheter, illa!
Ska även länka så ni kan ta del av min playlist, ingen partylista utan bara skön mysig och härlig music!
Nä, nu kan jag inte sitta här och skriva hur mycket som helst, ingen kommer ju orka läsa.

enjoy där har ni listan iallafall, enjoy! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback