Tiny Hand eemiliajakobsson -

ett "problem"

Det finns en sak jag ser som ett "problem" om man säger så, något jag har riktigt svårt för.
Att träffa en killes föräldrar. När det är kompisars föräldrar har jag inga som helst problem med det men så fort det gäller killar då blir jag som en liten flicka som ser en människa för första gången.. okej, kanske inte men nästan.
Förstår egentligen inte varför jag tycker det är så jobbigt, för jag har aldrig förut fått höra ett dåligt ord.
Fick ett sms från han för en liten stund sen "haha mamma frågar hela tiden när du ska komma till oss".
Direkt fick jag en klump i magen men ändå ett stort smile på läpparna, ouff va jobbigt.
Men vafan, det är bara jag tar mig i kragen och klampar in och presenterar mig haha.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback