Tiny Hand eemiliajakobsson -

har precis städat

Har precis dammtorkat, dammsugit och skurat i mitt rum!
Före:

Efter:
(måste byta en lampa)
Jag trodde det skulle ta hela dagen att städa mitt rum men det gick faktiskt ganska snabbt.
Finns vissa saker jag vill göra om i mitt rum, t.ex köpa ett nytt sängöverkast, ett svart.
Sen måste jag köpa nya svarta ramar och så vill jag ha min nya TV-bänk som också ska vara svart.
Mitt data bord till den stationära datan vill jag ha ut ur mitt rum och kanske köpa ett nytt, ett svart så jag kan ha laptopen på det. Tycker även att mitt rum är alldelens för ljust, svarta snygga tapeter på två väggar hade varit nånting och kanske ett skynde eller nå snyggt för mina bruna garderober.. Ska ta ett snack med mamma och försöka blinka lite extra med ögonen!;)
Nu ska jag sätta mig i min lilla "verkstad" och göra en nagelförlängning, den här gången blir det fransmanikyr av något slag. Kommer bilder sen!
Föressten, ha en bra alla hjärtans dag allihopa!:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback