Tiny Hand eemiliajakobsson -

lugn helg!

Det har varit en riktigt lugn hemma helg för mig, skönt.
I fredags så var jag med Nora (min låtsaslillasyster) vi såg skräckfilm och pratade spöken, scary men trevligt.
Sen tvingade jag henne att sova med mig för att jag vågade inte sova själv när vi pratat om allt sånt där.
Igår var jag hemma också hela dagen, skulle ut och gå på isen med mamma Jörgen och Agnes men jag och mamma börja bråka så det blev inget för att hon gjorde mig irriterad som vanligt.
Sen på kvällen kom han och vi såg film och myste på, underbart. Uppstigning halv nio för han för att det var jobb och jag fortsatte sova vidare. Idag får jag se, hade tänkt ta en städdag eftersom att det är i stortbehov men då tappa jag det humöret då mamma börja tjata om det så får se hur det blir med den saken.
I veckan som kommer har jag iallafall massor att göra.
Måndag: plugga och göra en nagelförlägning
Tisdag: prov i nk och plugga efter skolan
Onsdag: prov i historia sen plugga efter skolan
torsdag: prov i matte del 1 sen plugga efter skolan
fredag: prov i matte del 2.
Är även tänkt att jag ska få in 2 till nagelförlägningar under veckan, får se hur det går med det.
Men jag känner mig själv och jag vet att jag inte kommer sitta och bara plugga efter skolan varje dag så jag ska allt fixa tid så jag får göra det jag tycker är roligt!:)
Jag och min supersöta "lillasyster" Agnes!:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback