Tiny Hand eemiliajakobsson -

söndag

då var det söndag igen, har sovit sjukt lite inatt pga min lilla monsterunge som har tagit all plats i sängen, pratat i sömnen och endast tänkt på sig själv, söt filur det där men det spelar ingen roll har varit sjukt förbannat inatt!
Haha, igår kväll åkte jag och jobbade på melodifestivalen fick inte se så himla mycket av det men det var ändå roligt.
Kom hem och gjorde mig nya enkla naglar, ett par glitterrosa tippar. Sen såg jag "i rymden finns inga känslor" och "dear john". fick sedan sällskap av han.
Nu ska jag snart åka iväg till pappa, ska se solsidan och mysa på med han och Anna.
Saknar dom två nå så förbannat mycket. Skriver mera sen kanske och måste ju även göra det där från bild listan.

you're my bestfriend now and forever..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback