Tiny Hand eemiliajakobsson -

Torsdag

Inatt har varit en av dom värre i mitt liv kan jag då tala om..
Migrän så utav helvete, har inte sovit en sekund.
han har då sovit som en gud, tur det iallafall.
Igår var jag hemma och spelade NHL med han, sen åkte vi och hämta hem lillebror och vi fortsatte spela.
Bigbrother kunde jag inte missa så jag lämna dom där NHL-g33ksen för att få spela själv och såg BB ist.
Har även börjat se säsong 2 av O.C, det är ju bara kaos och hemskheter i den där serien!?
Nu sitter jag här med huvudvärk fortfarande men ska ändå åka till Coop Arena för att jobba, det är sista derbyt innan play-off. Luleå - Skellefteå!!
Imorgon är det personalfest för oss kioskmongon, haha! 7-kamp på golfgarden sen styr vi vidare mot Allstar.
Sen på lördag blir det nog att åka på någon "firma-fest" med Lina, taggad!!!!!!
Nu ska jag göra mig klar för arbete, talk to you later.
En hel vinter utan slalom.. That sucks!
Operation på onsdag, nervous!

lovisa

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!

1. du kan vinna en valfri bikini/monokini från fashionbox.se

2. du kan vinna en valfri ring från parlteamet.se

3. du kan vinna 3par lösögonfransar + lim från kimstore.se



Om det är något du är intresserad av är det bara att kika bloggen:)


http://lavitadilovisa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback