Tiny Hand eemiliajakobsson -

hår plus tatuering


Har under någon tid funderat över att bli ljushårig/blond.
Jag har varit mörkhårig nu så länge och jag vet att det är vad jag trivs bäst i, men jag är sugen på att göra ett nyttförsök med att bli ljushårig. Vet dock hur det brukar sluta, slingar upp håret, är ljus i två dagar och sen färgar jag tillbaka. Men funderar starkt på att försöka.

Tatuering har jag också funderat på. Vill göra något för mina vänner, när jag har en för min familj.
Får se vad jag hittar på, men har tre stycken jag vill göra iallafall, eller två iallafall. En riktad till mina vänner och en annan bara för att det skulle vara sjuuuukt snyggt!

 
nånting i den stilen!


Sanna

Hej !

Allt bra ?



Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.

Här finns underbar shabby chic.stil bla.

Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:



http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment



Så är du med i tävlingen =)

Kram & Lycka till !


http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback