Tiny Hand eemiliajakobsson -

Tisdag

Godmorgon, har vaknat i bra tid idag, kvart i tio tror jag klockan var. Sköön-t!
Idag börjar slutspelen och Luleå möter Djurgården, hemma.
I arenan är det jävligt häftigt, grymt ljus och på alla stolar har man lagt ut röda och gula lappar, kortsidan står det "77" det var då Luleå Hockey startades, långsidorna "LHF" gula lappar till texten och röda lappar till 'bakgrunden'.


Tror det kommer vara grymt, hörde även att på lördag kommer det 200 DIF-fans upp hit så det kommer vara tryck i Coop Arena. Hade verkligen velat gå på matchen idag och lördag men det är nog inte en sån bra idé, kan inte stå pga benet och inte sitta heller jag menar, jag kan ju inte böja skiten..


Nu ligger jag iallafall hemma i min säng och väntar på att nån snubbe från Lulebo ska komma och fixa mitt fönster (finally) sen har jag även bokat en tid kring 13.30 imorgon för att göra en nagelförlägning på Terese, ska bli kul. Måste fixa mina egna naglar också!
Har inte mycket mer att skriva om, vi hörs mer sen. Ciao!
Bilder från förra tisdagen, sista gången jag gick normalt på benet på en låång tid så jag, Carro, Viktoria och Elsa tog oss en promenad på isen, sjööönt! ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback