Tiny Hand eemiliajakobsson -

Torsdag 17 mars

Här var det dålig uppdatering. Har inte hänt allt för mycket sen sist.
Var tillbaka till skolan den här veckan, gick inte alls bra fick tillbaka en ordentlig smärta igen.
I tisdags träffade jag Tobbes mamma, och om jag var nervös. Stod utanför hans hus flera minuter innan jag vågade gå in, men det var ingen fara alls. Hon var hur gullig som helst, känns bra att det är över nu.
Har även blivit på sjukt mycket bättre humör under de senaste dagarna, och i tisdags kväll blev det sjukt mycket bättre.

Tobbe hade sagt i två eller om det var tre dagar innan att han måste säga en sak, och jag blev jätte nojjig och börja fundera va det kunde vara, sen sa han på lördagen "jag måste säga en sak, fast kan inte göra det när jag är full".. Han sa även att han inte kunde säga det på sms heller, jag blev väldigt fundersam och har försökt fått ur han vad det var han ville säga, jag frågade "kommer jag bli arg?" "nä, det hoppas jag då inte".. "men säg då vad det är" "men..".

Sen låg jag i tisdags och tjatade och tjatade på att han skulle säga, han börja säga att han ville säga en sak men sen blev han tyst, jag gav upp och sa "ajja, jag ger upp nu du kommer ju inte säga". Precis efter det säger han "Jag älskar dig".. Ni skulle se mig då! Blev helt i chock tillstånd, jag trodde inte att det var vad han skulle säga, men jag blev så jäkla glad. Jag har sagt samma sak till han fast när han har somnat har jag sagt "sov gott, jag älskar dig" så han har inte vetat om något men nu sa han det till mig och det kändes så sjukt bra så ingen fattar. Åh sitter och tok ler nu när jag skriver det, men ni skulle sett mig då! Jag hade så ont i käkarna efter allt léende voivoi!

Vi har inte varit tillsammans ens en månad, eller ja kanske men inte "offentligt" eller vad man ska säga, 25/2 är våran dag, men vi hade träffats i över 4 månader innan det, nästan dagligen. Finns så mycket jag vill skriva här men jag vill ändå hålla allt för mig själv, jag kan då säga att jag är så sjukt lycklig nu, var så otroligt längesen jag fick känna mig så uppskattad och älskad på riktigt, puss på dig tobias!:)




Igår var jag och
träffade min sjukgymnast
för första gången, och jävlar vad han är duktig!
Han frågade mig "Vad vill du med ditt knä, vad är dina mål" och jag sa "mitt största mål är att kunna springa igen, kanske spela lite korpenfotboll och även använda mitt knä fullt ut för att kunna bli polis". Okej, då fixar vi så att det blir så. Sen sa han även: "Vi kommer komma till en situation där du måste fråga dig själv, är det värt det? Är det värt att spela en korpen match, komma i närkamp, få en smäll och knät går ur led så att du inte kan jogga igen". Jag sa redan då "aldrig". Det finns inget jag vill så mycket som att kunna springa igen och när han sa att jag kommer kunna göra det, jag kommer kunna hoppa, springa, jogga och använda benet nästan som vanligt blev jag så otroligt glad. Åh livet leker! Men det kommer bli sjukt jobbigt och mycket träning, men jag tänker inte ge upp.

Det som var så bra med han också det var att man märkte verkligen att han kommer lägga ner ärlig och mycket tid på mig, han vill nästan lika mycket som jag att mitt knä ska bli så nära som det var för 8-9 år sen. Det uppskattar jag, och det gör allt mycket roligare.
Han sa även att för att jag ska klara av det så måste jag ha en övrigt vältränad kropp, och att jag måste träna 5-6 gånger på gym i veckan. Motivationen till att börja gymma blev sjukt mycket större än vad jag haft tidigare speciellt när han nämnde "konditionsträning och löpband" vilket jag inte kunnat träna på flera flera år. Nu är jag på gång igen, nu är jag på väg tillbaka dit var jag vill vara.

Jävlar vilket långt inlägg, och personligt. Men det var skönt att få dela med sig iallafall! Vi hörs på en liten stund, ska ta och göra mig en till kaffekopp och klä på mig and so on, ciao!


Riktigt gammal bild på mig, gick i 9an där.


angelicaeriksson.

Grattis till kärleken :) ha en bra dag!


http://eerikssonangelica.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback