Tiny Hand eemiliajakobsson -

uppmärksamhet

Igår var en dag då jag hade nästintill damp!
Hade så jävla tråkigt och jag är så less på att ligga inne alltså.
Först kom Linda hit och räddade kvällen ett par timmar, gulle dig.
Sen kom Eric och Carro hit och berättade att vi ska iväg på en roadtrip så mitt humör höjdes, nu ska vi bara hitta en passande helg sen drar vi, haha! Jag blev sen råsugen på Chippes så vi åkte till kvantum och jag fick rätt mycket uppmärksamhet! Kommer in i shorts, och ställningen på benet och kryckor folk måste ju trott jag är dum inni huvve som glider in med shorts i mars.. haha! Efter det åkte vi iallafall och hämta upp hjärtat som var jätte trött och det första han gjorde var att somna sittandes i min stol haha gulle!
Det slutade med att jag och Tobbe låg på golvet och sov och Eric och Carro i sängen och somna, fint (y).
Nu ska jag kliva upp från sängen, är så less på att ligga här så ojoj , Tobbe har gett mig en liten uppgift att göra (han har köpt ett tatueringskit), han behöver lite hjälp men jag vet inte om jag är den rätta när det gäller rita men ett försök kan jag göra.
Vi hörs mer sen!!
hihi Grattis på 20års dagen sötnos, hoppas din kväll blir awesome och så onykter den bara kan bli!
Du är underbar hjärtat!:)

Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !


http://moonzanna.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback