Tiny Hand eemiliajakobsson -

2011-10-12

Hej på er, inte är ni många kvar men det är nån iallafall.
Har iallafall varit på BO's med min bjud och fikat, jag käka frukost/lunch och min bror åt en tårtbit, mumsigt!
Hela våran klass skulle vara på LTU hela dagen men träffade två från min klass och det hade varit 4st där, haha.
Nu sitter jag och spelar smurfarna, ska sätta in batteriet till systemkameran på laddning och sen ikväll får jag se vad jag ska hitta på. Min faster ska komma och äta med oss idag, mysigt. Sen när Tobias är klar med bilen blir det nog att vara med han. Nåja, vi hörs mer sen!:)
Måste även passa på att Gratulera min kära klasskamrat och vän Emma på 18-års dagen!
Ha en fin dag gomman!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback