Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.08.01

1Augusti redan, sommaren är snart över och det har fan inte varit "sommar" många dagar..
Blogguppdateringen min är lika dålig som vanligt. Men jag har inget att skriva om? Jag gör inget annat än att jobba, och hur kul är det att läsa "Hej idag har jag jobbat hejdå"?. Tänkte väl det..
Sen min tar jag aldrig nå bilder heller, min kamera på telefon har spruckit så bilderna blir så sjukt dåliga så det finns inte ord. Då är det inte så kul att ta kort, men jaa.. Jag ska försöka bli lite mer aktiv. Det är ju kul för min egen skull om inte annat, kunna kolla tillbaka i arkivet och minnas vad man gjort osv.
 
Idag börjar Luleå Kalaset, ska bli roligt faktiskt. Men det blir inge festande förutom i helgen. Jobbar så det är ingen idé. Idag efter Bilbingon (jobbet) ska jag hur som helst in till stan och åka karuseller, bara jag får med mig någon som inte är rädd eller blir åksjuk eller liknande så jag slipper sitta där för mig själv som nån forever alone.
 
Vad har jag gjort då som ni missat?
Förra veckan jobbade jag och sen på torsdagen var jag på min farfars begravning. Han fick en jätte vacker begravning men det var så otroligt jobbigt. Det går inte en dag utan att jag tänker på min guldvinge..(farfar).
 
Sen i måndags var jag på Ikea, handlade lite saker till lägenheten. Det blir dock en sväng till Ikea för att köpa de lite större sakerna. Vi flyttar om 1 månad och 2 dagar nu, can't wait!
 

Nu ska jag ta och sminka mig lite osv sen gå upp till kusin innan joppet, hejdå!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback