Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.07.01

1 Juli, amagad. Inget sommar väder ingen värme och ingenting ännu, vafan?
Jobbat hela veckan, idag är sista dagen denna vecka får se schemat för nästa månad idag och tror inte det blir många lediga dagar, skönt ändå! Jag och Camilla var själva hela dagen igår och det gick faktiskt bra, stökigt var det då vi inte hann göra annat än mat men vi grejjade allt ändå minsann. 
 
Nu är det 2 ½ timme kvar tills jag börjar igen, och även idag blir det att jobba med Camilla. Love it, så härlig människa och vi har så kul på jobbet. Igår t.ex såg jag att det fanns tatueringar i leksakslådan så jag tänkte att vi skulle göra oss några gnuggisar. Självklart fanns det inget stopp på mig, hela underarmen är fylld med fjärilar moget va? haha. Undra vad denna dag bjuder på? Söndagar brukar dock inte vara så lugna, måååånga som vill ha bakis mat från stans bästa grill.
 
Även butterflies när jag vänder på armen, som det ska va!;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback