Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.07.04

Godmorgon!
Solen skiner i Luleå idag, jag börjar inte jobba förens 17 och idag ska jag jobba på Bingon.
Hinner med några soltimmar idag, jajamen!
 
Igår var jag i Rutvik hela förmiddagen, busade omkring med min Mila (hon säger alltid Min Emilia sötungen). Fick även en full säck med kläder av Linn, TACK FÖR DET!:) 
Vi var även och käkade med pappsen osv på O'learys och satan va gott det var.
Vi var även och sprang runt i spelhallen, fast jag Vicky och Bella körde mest ferarri.
När vi kom hem for jag och Tobbe till han och sa hejdå till hans mamma och pappa som åkte till Stockholm inatt på en semester, lyllos! När vi sen kom till mig satte vi oss på altan och spelade lite kort (jag vann) och drack varsin kall (som var varm). Mysigt värre.
 
Helgen är full av planer, jag är ledig lördag och söndag, SKÖÖÖNT! Har inte varit ledig en söndag sen jag började på Jv-grillen i Januari ska bli underbart.
På fredag ska vi grilla, spela lite kubb, lyssna på bra musik och bara mysa på ett gäng.
Sen på lördag ska jag och fira min älskade underbara Loppan som fyller 18 år imorgon.
Vi får se vad kvällen bjuder på. 
 
Nu ska jag ut i solen o bränna på, cya!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback