Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.06.05

Hejsan! Här sitter jag trött som ett troll (om dom nu är trötta?).
Har inte sovit mer än 30 minuter inatt vilket inte känns så roligt med tanke på vad som väntar ikväll.
Jag har varit och fixat mina naglar klockan nio imorse och dom blev precis som jag hoppats på, annars brukar jag alltid ha för höra förhoppningar men inte denna gång! Dom är så sjukt fina. Ska ta kort med kameran sen, nu ska ni bara få se en mobilbild.


Ikväll väntar det party och utgång med klassen, hur ska jag orka?
Blir dock relativt lugnt då jag ska upp halv åtta imorgon och göra mig klar. Ska vara i Rosvik klockan tio, då blir det att sätta upp håret sen klockan tolv åker vi till Hägnan och fixar resten. Ska gå en visning åt Jessica (Jessicut) som hårmodell, förra året var det mellan 3000-4000 och tittade.. Hur ska detta gå då jag inte ens kan stå framför min klass som är ca 20 persner.. Hojja och jag ska representera 30-talet, so not me men jag ser fram emot det grymt mycket ändå.


Nåja nu ska jag städa mitt rum (suck) och sen försöka hinna med en powernap, puss!
Jätte orättvis bild men det kommer en bättre!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback