Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.06.06

Sveriges national dag idag!
Fyfan vilken dag det har varit idag.. Bakis som en jag vet inte vad.
Igår var jag och tittade på balen, shit vad fina alla var! Sen fick jag stressa nå så sjukt och allt höll på kaosa men jag klarade mig ändå haha! Jag åkte sen till Bergnäset där vi var med klassen och festade innan några av oss åkte ut på Olivers (ingen kom typ in för vakterna tyckte dom var för fulla??). Där inne var jag typ i 40 minuter sen tappade jag bort Therese. Ringde henne och hon hade gått därifrån men snäll som hon var fixade hon så att jag fick mig skjuts hem, skönt!

Kom hem och la mig och sov direkt nästan. Dock vaknade jag efter två timmar och sen kunde jag inte somna om.
Bakis o trött klev jag upp halv åtta och gjorde mig klar sen åkte jag till Rosvik och började fixa med håret o kläderna och sminket.
1920 talet representerade jag och en liten tjej, var jätter roligt!
Vi tog massa bilder efteråt, någon fotograf. Sen tänkte jag att jag skulle ta när jag kom hem, sagt och gjort men nä.. Solen i ögonen så facet såg åt helvete ut, sen har jag en kjol och ett korvigt linne på mig så såg hur stor ut som helst, nej tack! Kul med bilderna sen då.. NOT!
Fina fina Therese!
Joel och Sune, så otroligt söta!
Obeskrivligt vacker!
Klänningen är det snyggaste jag sett!
Nu ska jag ta ut allt ur håret, byta om till stooora mjukiskläder och bara ta det lugnt!
Vi hörs sen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback