Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.06.26

Det är snart Juli och vi har ännu ingen sommarvärme, vad är det som händer?
Men det gör väl inte mig så mycket då jag ändå bara jobbar hela tiden, fast det hade fått vara soligt på förmiddagarna så jag fick mig lite färg i alla fall. 
 
Midsommar helgen har varit super mysig och den spenderades i Ängesån med Tobbe och hans släkt, tror vi var 27pers eller nått liknande. Det kommer bilder framöver.
 
Jag och Tobbe har även fått en lägenhet äntligen. Vi har sökt nu jätte länge men dom vi fått har varit så ruttna och unkna. Vi skrev in oss på Akelius men såg då att en tvåa på Varvet kostar 6500:- utan el och försäkringar så det är för dyrt. Den vi fått nu är på Hertsön, en... Fyra på 95,5 kvm. När han sa att det var en fyra så tänkte jag att han är knäpp, vad ska vi med så många rum till? Men jag kom på det, och ett rum blir mitt egna och det kommer göras om till något fränt, hehe! Sen har vi då ett sovrum och sen ett gästrum och vi behöver inte betala nå 7000:- !!
 
Vi har dock inte varit och tittat på den ännu för att han som har den nu vägrar svara i telefon! Vi skulle bestämma oss idag om vi skulle ha läggan eller ej men jag ringde och sa som det var, att vi inte sett den ännu så hon förlängde det och Lulebo ska skicka ett brev åt honom att han måste visa oss boendet. Tack för det.
Nåja, nog om det vi får väl se hur det går och vad det blir utav det.
 
Nu ska jag ta det lugnt innan jag ska iväg och jobba ännu en dag (jobbar hela veckan). 
Kanske kommer in o skriver nån rad eller lägger upp bilderna från midsommar innan det, hej så länge.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback