Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.06.27

Godmorgon!
Är så besviken på årets sommar, ingen värme ännu och det är snart juli vad fan är det här?
Idag är det +10 grader regn och blåst, hojja! 
Igår var jag och jobbade hela dagen, var jätte mycket folk i vanlig ordning.
Fick även veta att vi ska börja jobba nätter också, haha! Chefen köpte igår två korvmojjar vi ska ha ställda i stan utanför krogarna och sälja alla alkoholpåverkade människor som behöver käk, så vi kommer att jobba 22-04 också, kommer bli spännande!
 
Idag är jag ledig från grillen men ska och jobba på Coop Arena istället på bilbingon och försöka vinna pengar (vilket jag vet aldrig kommer att hända).. Lönen har kommit in idag på kontot, perfekt! Jag hade även kvar ca 1000kr från förra månaden så nu ska jag beställa hem lite kläder. Tanken var att jag skulle göra det igårkväll men swedbank kaosa så jag gör det nu, hihi.
Återkommer med vad som blir inhandlat, Nelly har ju en jävla sommarrea!;)
 
Jag är sugen på Sushi!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback