Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.11.14

Dagens namn: Emil & Emilia (hehe)

Godmorgon. Idag tog jag och mina småtjejer en liten sovmorgon. Loppan ringde och väckte mig kring tio: "sover du? Du brukar ju alltid vara vaken långt innan mig?". Disney kröp ner under täcket och la sig vid mina ben då hon hörde telefonen ringa, hon ville verkligen inte kliva upp. Rätt skönt att sova lite längre, katterna har härjat x 400 inatt så har sovit lite halv dåligt. Missade dock mumin imorse, inte bra!
 
Hade fått ett sms av min lillasyster Vicky 07.40 "Heej grattis på namnsdagen älskar dig puss och kram ;-*;-*<3<3 saknar dig :-(:-(:-(" Så sjukt söt, om jag blev glad!!
 
Nu ska jag dricka upp min kaffe kopp och sen klä på mig o göra lite nytta, hörs sen!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback