Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.11.19

Hej hallå! Jag har precis kommit ut ur en välbehövd dusch.
Har varit med mamma och köpt kattmat och kattsand till små tjejerna, sen blev det att STÄDA. Dammsög, dammtorka och skura.. O tog mig an disken, dock lämnade jag besticken till Tobbe (hatar att diska bestick).
Nu sitter jag här och njuter i en välstädat lägenhet och tittar på lite grejer vi fortfarande behöver köpa till hemmet.
Längtar till julen och födelsedagen.. Ikväll kommer pappa med familj och hälsar på och han har köpt en slang till tvättmaskinen så ikväll får vi äntligen igång vårat maskin så vi slipper tvättstugan.
 
Nåja, meningslöst inlägg. Hej!
Katterna lekte kurragömma för nån dag sen;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback