Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.11.26

 
Hej på er. Idag har jag sovit riktigt länge, skönt! Blev väckt av Olivia vid nio tiden (brukar alltid vara vaken då) men så somnade jag om. Sen ringde Rejjo (Loppans syster) o väckte mig 10.40 så då klev jag upp. Mycket som står på schemat idag. Ska plugga, städa till här hemma, åka till storheden, äta middag hos Tobbes föräldrar och sen och köra bil med mamma. Funderar på om jag ska julpynta idag eller vänta till imorgon/onsdag. Jag hinner nämligen inte göra det i helgen då den är fullproppad med arbete. Fredag på grillen, lördag på hockeyn redan från 9.30 och sen söndag på grillen.

På lördag är det LKAB-dagen på Coop Arena, ska först stå dörrvakt i en av restaurangerna och sen direkt ner till kiosken och fortsätta arbeta. Imorgon är det också en speciell match, nämligen mot HV-71 och det blir en låååång match, först ska dom spela klart det dom missa sist pga skador och sen ordinarie speltid.
 
Kan även meddela om att det är 2 veckor kvar tills jag ska vikariera (till en början) på arenan, på städ. En ska åka bort och dom är för lite folk så jag har fått ett vikariat vilket innebär att börja 6.30 och sluta 15.00, på helgerna 7-14.
Städas ska Coop arena, omklädningsrummen, duscharna, korridorer, loger, mediarummet, restauranger och sen b,c och d- hallarna också (inkl omklädningsrum och duschar). Tror det kan vara ganska kul faktiskt, trots att det kanske inte låter så kul men jag längtar.

Nåja, nu ska jag ta mig en dusch och sen fixa till lite här hemma, vi hörs sen!
 
Lillgumman ligger och värmer sig :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback