Tiny Hand eemiliajakobsson -

<3

 

Vad heter han - Tobias Johansson
Hur träffades ni - På mitt jobb (Coop Arena). Jag jobbade tillsammans med en av hans bästa vänner och vi umgicks, sen frågade Tobbe han om mig o började alltid komma o hämta kaffe av mig på jobbet.
Vad var ditt första intryck - haha, att han var intresserad av mig.
Hur länge har ni varit tillsammans - 2 år den 25e februari
Är ni förlovade - Nej
Bor ni ihop - Ja
Har ni barn - Nej
Har båda körkort - Nej, han har.
Isåfall, vem kör bäst - Han.
Kommer du ihåg er första kyss - Ja, vi var ute o snurra i en bil en söndag, så skulle vi supa ner Eric men det slutade med att jag och min dåvarande kompis blev fulla istället. När vi skulle åka hem så stod vi utanför bilden och skulle säga hejdå. Jag frös som fan så han gav mig en kram och sen efter det blev det en kyss också.
Vem sa "jag älskar dig" först - Egentligen jag, fast alltid då han sov.. Men när vi båda var i vaket tillstånd så var det han.
Vem är äldst - Han.
Vem sjunger bäst - BJag isåfall.
Håller ni i handen på stan - ibland.
Vem fyller först på året - Jag
Hur länge kände ni varandra innan ni började hålla på - 1-2 månader.
Har ni någon speciell låt - Nej, men vissa låtar förknippar jag alltid med han.
Har ni stora framtidsplaner - Nä, men planer har vi men dom är väl inte så stora.
Har ni gråtit i varandras armar - Ja.
Vem lagar bäst mat - Han.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll - Det är olika.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses - Oftast.
Blir ni lätt svartsjuka - Ja
Brukar ni bråka - Ja, tyvärr.
Har du slått till honom någongång - Nej, men spottat han i nyllet och hällt en drink över han.. (hojja.)
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då - Att alltid finnas vid hans sida.
Ringer eller smsar ni mest - Olika från dag till dag.
Vad är det finaste med han - Svår fråga, finns några alternativ!
Brukar nån av er prata i sömnen - Han, 9/10 nätter.
Hur långt skulle du kunna gå för honom - Så långt det behövs.
Det bästa minnet med honom - Svår fråga..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback