Tiny Hand eemiliajakobsson -

Litet tips

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av en rolig grej från förra julen som jag kom o tänka på.
 
Jag älskar att se en massa små paket med mitt namn på under julgranen o vissa jular har det blivit allt mindre utav det. T.ex förra julen hade mamma o jörgen precis köpt huset o hade inte riktigt tid att köpa julklappar så vi fick pengar istället.
 
Tips: Jag tyckte då att det var konstigt så jag tog mina pengar på julaftonsmorgonen o slog in dom i matbackar och sen in i presentpapper och skrev "God jul Emilia önskar tomten". När det sen var dags att öppna paketen satt jag där bland alla mina julklappar jätte nöjd o efter varje öppnade paket sa jag "åå en femhundring" osv. Jag blev verkligen jätte glad av att se mina julklappar i olika presentpapper och var jätte spänd på att öppna dom o få se vad som var där i. För jag hade ju glömt bort vilka pengar som låg i dom olika paketen. Smart grej, det kan ni också göra ifall det skulle hända er. Det funkar NÄSTAN lika bra som med vanliga paket.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback