Tiny Hand eemiliajakobsson -

2012.09.16


Tröttare än tröttast.. Kom hem mellan 5-6 imorse från flygplatsen och har sovit till strax före tio.
Jag kan då meddela att min vecka i Kemer, Turkiet har varit sjukt bra. Trodde jag skulle tycka det blev för lite att bara vara en vecka men det räckte gott och väl. Sista dagarna längtade jag faktiskt hem, kanske för att vi nyss flyttat till eget osv. Jag LOVAR att komma med bilderna inom kort, ska inte vara lika slö som jag brukar.
 
Jag och Tobbe hann inte vara hemma länge innan vi fick besök, först var vi på kvantum och handlade. Nästan precis då vi kommit hem kom först Robin, sen Mamma, Jörgen och Agnes och efter det kom Cassi och Eric.
Snart kommer LOPPANLOO! Vi ska äta köttbullar och makaroner, yummy!
Hörs kanske sen!:)
 


Bilder från hotellet (lånat av google)
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback