Tiny Hand eemiliajakobsson -

Nyårsafton

Kryckor, gips och smärta. Det är så jag firar in det nya året. Självklart god mat och (alkoholfri) dryck med.
När jag satt och spelade bingolotto på uppesittar kvällen satt jag och hånade mina vänner att det enda de kommer att vinna är en nyårslott så de blir fastklistrade framför tvn för att spela bingo istället för att fira med vänner.
KARMA? Vem är det som blir sittandes med en bingolott och spela förgäves och hoppas på att bli miljonär? Jo, jag. Men OM jag vinner (vilket är typ 1 chans på miljonen att jag gör) så klagar jag inte alls faktiskt!

Hur som helst, hoppas alla får en grym kväll, tänk och skåla för mig!
 
Mammsen kom hem med nyårsskumpa åt mig också ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback