Tiny Hand eemiliajakobsson -

the weekend is over..

Jag har shoppat i helgen istället för att förtära alkohol.
Jag blev sjuk i början på veckan och låg i sängen i 3 dygn. Torsdag åkte vi med jobbet till Växjö och åt och drack gott, kollade matchen och fick se Vida arena. Vi åkte med a-lagets chartrade plan, jätte kul!
Var ledig fredag och jag som laddat hela veckan och tänkt att jag skulle dra till med en utgång då det var löning och om jag kände mig friskare, men icket! Jag och Danne åkte in och spenderade några timmar och ett ex antal kronor på nya kläder istället. På kvällen åkte jag sen till Rutvik och sov över hos mina favoriter.
 
Lördag blev det loppis på Arcus med kusin, sen Storheden och ännu mer shopping.
Idag har jag varit och kollat på skotrar och sen tagit det lugnt hos mamma och ska strax åka hem.
Jag har suttit och spanat runt efter lägenheter också då jag börjar bli grymt less på den jag bor i nu. Så otroligt liten, jag som har såååå mycket prylar. Jag menar, från en 4a till en liten liten 1a, comeee oon!
Jag måste hitta mig en större 2a nu alltså... Har knappt plats för mina kläder ens, ouff! HELP ME!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback